loading...
گوگولیها|مجله تفریحی خبری
Mr.abolfazl nazori بازدید : 332 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)
تجاوز امام جماعت همجنس باز در مسجد به یک نوجوان

مقامات سعودی در منطقه السامر یک نوجوان را از چنگال امام جماعت یکی از مساجد عربستان سعودی نجات دادند، این فرد عادت کرده بود در داخل مسجد یا در منزل مسکونی خود که در یکی از خیابانهای شمال جده واقع شده بود، به این نوجوان تجاوز کند. بعد از بازداشت این فرد مقادیر زیادی حشیش نیز از وی ضبط شد.

وی با سرپوش دین اقدام به ترویج استفاده از مواد مخدر و فروش مواد در مسجد یا داخل منزل خود می‌کرد.

بنا بر اعلام سایت خبری سبق، مقامات مربوطه شکایتی از یکی از جوانان سعودی دریافت کردند تا وی را از دست یک امام جماعت در مسجدی در شمال جده نجات دهند. این نوجوان بارها از سوی این امام جماعت در داخل مسجد و محل اقامت وی مورد تجاوز قرار گرفته بود و کار به جایی رسیده بود که زندگی را بر این جوان تنگ کرده بود، به همین علت جوان سعودی به نیروهای امنیتی پناه برد.

منابع مطلع اعلام کردند با این شکایت نیروهای سعودی برای وی کمین گذاشته و علاوه بر بازداشت وی مقادیر قابل توجهی حشیش در داخل منزل و خودروی وی کشف کردند.

این منابع تصریح کردند که به نامه هایی نیز دست یافته‌اند که وی در آنها به تبلیغ استفاده از مواد مخدر به مخاطبان خود اقدام کرده است، این شیخ وهابی حتی مشتریان خود را به مسجد می‌کشاند و در آنجا اقدام به تحویل مواد به آنها می کرد.

منبع : پرشین وی

 

Mr.abolfazl nazori بازدید : 170 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)
 

زمین لرزه ای ۵ و ۷ دهم ریشتری در برازجان تا کنون 32 کشته و 850 مصدوم بر جای گذاشته است. روابط عمومی نیروگاه اتمی بوشهر هم اعلام کرد این زلزله مشکلی در روند فعالیت نیروگاه به وجود نیاورده است و نیروگاه به روند کار خود ادامه می دهد.


به گزارش واحد مرکزی خبر، استانداربوشهر گفت : مصدومان این زمین لرزه به مراکز درمانی در شهرهای مختلف استان فرستاده شدند.

آقای حسنوند با اشاره به اینکه 12 تیم امدادی برای کمک به زلزله زدگان اعزام شده اند افزود : امکانات لازم درمانی در شهرستان دشتستان و بوشهر فراهم است.وی گفت : در این زمین لرزه چندین باب منزل مسکونی تخریب شده است .زلزله ای به بزرگی 5 و7 دهم در مقیاس امواج درونی زمین ساعت 17 و 21 دقیقه امروز برازجان را لرزاند.

نیروهای امدادی در مناطق زلزله زده شهرستان دشتستان و شهر برازجان مرکز این شهرستان حضور فعال دارند.



معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت : نیروهای نظامی و انتظامی امنیت کامل این مناطق را بر عهده گرفته اند و  تمام نیروهای امدادی از جمله هلال احمر مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی در مناطقی که زلزله داشته اند مستقرند و اعضای مدیریت بحران همه در حال آماده باش هستند.


آقای رستمی افزود : با توجه به این که شهرستان دشتستان وسیع ترین شهرستان استان است گروه های امدادی و عملیاتی در حال بررسی دقیق خسارات وارد آمده بر اثر زلزله هستند.


وی اضافه کرد : مراکز درمانی برازجان و بوشهر آماده خدمت رسانی به مصدومان هستند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.


معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت : با توجه به این که زلزله در عمق کم تر از ده کیلومتر رخ داده میزان خسارت ها با دقت بیش تری بررسی خواهد شد.


وی  گفت:این زلزله خسارتی  به راه های مواصلاتی منتهی به این شهر و حومه آن وارد نکرده است و نیروهای امدادی و عملیاتی به آسانی به مناطق زلزله زده رفت و آمد می کنند.

شاپور رستمی افزود :از مردم می خواهیم که به مناطق زلزله زده مراجعه نکنند تا نیروهای امدادی و عملیاتی راحت تر بتوانند به این مناطق دسترسی داشته باشند.

وی گفت : به علت آسیب دیدن تاسیسات برق اکنون برق برخی محلات برازجان و روستاهای همجوار قطع است اما نیروها دست به کارند که برق سریع تر وصل شود.

2 تیم امداد و نجات از فارس به مناطق زلزله زده استان بوشهر اعزام شدند.

مدیرکل جمعیت هلال احمر فارس گفت : هر تیم شامل 4 نفر به همراه 2 قلاده سگ  جستجو گر امشب به بوشهر اعزام شدند.

آقای حکمت با اشاره به آماده باش 4 شهرستان نزدیک به بوشهر در استان فارس گفت: تیم آماده باش مستقر در شهرستان کازرون فردا به این مناطق اعزام می شوند.


روابط عمومی نیروگاه اتمی بوشهر اعلام کرد : زلزله برازجان که در فاصله ای بیش از 60 کیلومتر با این نیروگاه رخ داد ، مشکلی در روند فعالیت نیروگاه به وجود نیاورده است . نیروگاه اتمی بوشهر در برابر زلزله 8 ریشتری  مقاوم است.


همچنین تاکنون 5 پس لرزه در استان بوشهر بوقوع پیوست.برازجان در 60 کیلومتری شمال شرق بوشهر قرار دارد.زمین لرزه 5 و 7 دهم  ریشتری بوشهر در شیراز احساس شد.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 347
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 57
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 1,802
  • بازدید کلی : 299,964