loading...
گوگولیها|مجله تفریحی خبری
Mr.abolfazl nazori بازدید : 98 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

جزئیات کامل از مراسم توپ طلا ۲۰۱۳ دوشنبه ۲۳ دی ۹۲

 

 

جزئیاتی از مراسم توپ طلای سال ۲۰۱۳ فیفا/ مثلث فوق‌العاده در انتظار
 گروه ورزشی: مراسم توپ طلای فیفا که در آن بهترین بازیکن فوتبال در سال ۲۰۱۳ مشخص می شود کمتر از یک هفته دیگر برگزار می شود و از بین سه نامزد نهایی یعنی فرانک ریبری ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، کریس رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید و لیونل مسی اعجوبه آرژانتینی بارسلونا یکی به این عنوان دست پیدا خواهد کرد.

برنده توپ طلای فیفا چه زمانی مشخص می شود؟
به گزارش خبرگزاری مهر، در تاریخ ۲۹ اکتبر کمیته فوتبال فیفا و گروهی از کارشناسان مجله فرانس فوتبال لیست ۲۳ نفره ای از بهترین بازیکنان سال ۲۰۱۳ را انتخاب کردند. در هفته دوم ماه دسامبر فیفا از بین این ۲۳ نفر ۳ نامزد نهایی را معرفی کرد: لیونل مسی، فرانک ریبری و کریس رونالدو. برنده توپ طلای ۲۰۱۳ در مراسم گالا که ۱۳ ژانویه ۲۰۱۴ در زوریخ پایتخت سوئیس برگزار می شود مشخص خواهد شد.

جزئیات کامل از مراسم توپ طلا 2013 دوشنبه 23 دی 92

سه نامزد نهایی چه افتخاراتی در سال گذشته کسب کردند؟
ریبری بدون شک موفق ترین بازیکن در بین این سه نامزد است. او با بایرن مونیخ به یک سه گانه تاریخی در سال ۲۰۱۳ دست یافت و علاوه بر فتح بوندسلیگا و جام حذفی آلمان لیگ قهرمانان اروپا را نیز با باواریایی ها فتح کرد. او سپس سوپرکاپ اروپا را با بایرن کسب کرد و نقش موثری در صعود تیم ملی فرانسه به رقابتهای جام جهانی داشت.

رونالدو سال بدون جامی را پشت سر گذاشت اما این ناکامی هیچ تاثیری روی آمار گلزنی او نداشت. رونالدو در رقابتهای فصل گذشته لالیگا ۳۴ گل به ثمر رساند و در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا با ۱۲ گل عنوان آقای گلی را کسب کرد. رونالدو با هت تریک استثنایی خود با پیراهن پرتغال در دیدار مقابل سوئد نقش کلیدی در صعود تیم ملی کشورش به رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل داشت.

جزئیات کامل از مراسم توپ طلا 2013 دوشنبه 23 دی 92

لیونل مسی بار دیگر فصل فوق العاده ای را با بارسلونا پشت سر گذاشت و کاتالان ها با گل های او عنوان قهرمانی لالیگا و سوپرکاپ اسپانیا را کسب کردند. مسی به دلیل مصدومیت چند ماه پایانی سال ۲۰۱۳ را از دست داد اما بدون شک او سال فوتبالی موفقی را پشت سرگذاشت.

چه جوایزی دیگری در این مراسم اهدا می شود؟
به جز توپ طلای فیفا جوایز و عناوین دیگری به افرادی که سال فوتبالی موفقی را پشت سرگذاشتند اهدا خواهد شد. بهترین سرمربی مرد سال فیفا، بهترین بازیکن زن سال فیفا، بهترین سرمربی زن سال فیفا، جایزه پوشکاش (که به زننده زیباترین گل سال تعلق می گیرد)، جایزه بازی جوان مردانه سال فیفا و جایزه بهترین فدراسیون سال فیفا.

جزئیات کامل از مراسم توپ طلا 2013 دوشنبه 23 دی 92

جدال برای کسب عنوان بهترین سرمربی مرد سال فیفا بین یوپ هاینکس، یورگن کلوپ و سرالکس فرگوسن خواهد بود که ۲ سرمربی اول تیم های خود را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساندند. فرگوسن نیز در سال پایانی فعالیت خود و قبل از خداحافظی منچستریونایتد را به عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس رساند.

نادین آنگرر (کاپیتان و سنگربان تیم ملی فوتبال زنان آلمان)، مارتا (ستاره تیم ملی فوتبال زنان برزیل) و ابی وامباخ (عضو تیم ملی فوتبال زنان آمریکا) سه نامزد نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن زن سال فیفا هستند. این در حالی است که مارتا برزیلی در ۵ سال گذشته این عنوان را به خود اختصاص داده است.

پیا ساندهاگ سرمربی تیم ملی فوتبال زنان سوئد، سیلویا نید سرمربی تیم ملی فوتبال زنان آلمان و رالف کلرمن سرمربی تیم فوتبال ولفسبورگ آلمان نیز سه نامزد نهایی کسب عنوان بهترین مربی سال فیفا در بخش فوتبال زنان هستند.

جزئیات کامل از مراسم توپ طلا 2013 دوشنبه 23 دی 92

در پایان ستاره هایی مثل زلاتان ایبراهیموویچ، نمانیا ماتیچ و نیمار برای کسب جایزه پوشکاش که به زیباترین گل سال تعلق می گیرد رقابت می کنند. در این مراسم همچنین ۱۱ بازیکنی که بهترین تیم سال ۲۰۱۳ را نیز تشکیل می دهند معرفی خواهند شد.

پیش از این چه بازیکنانی توپ طلا را کسب کرده اند؟
بعد از اینکه عنوان توپ طلای مجله فرانس فوتبال و عنوان بهترین بازیکن سال فیفا در سال ۲۰۱۰ با هم ادغام شد مراسم به شکل جدید برگزار شد. از آن سال لیونل مسی تاکنون تمامی توپ های طلای فیفا را از آن خود کرده است.

سال برنده نفر دوم نفر سوم
۲۰۱۰ جزئیات کامل از مراسم توپ طلا 2013 دوشنبه 23 دی 92 لیونل مسی جزئیات کامل از مراسم توپ طلا 2013 دوشنبه 23 دی 92 آندرس اینیستا جزئیات کامل از مراسم توپ طلا 2013 دوشنبه 23 دی 92 ژاوی
۲۰۱۱ جزئیات کامل از مراسم توپ طلا 2013 دوشنبه 23 دی 92 لیونل مسی جزئیات کامل از مراسم توپ طلا 2013 دوشنبه 23 دی 92 کریستیانو رونالدو جزئیات کامل از مراسم توپ طلا 2013 دوشنبه 23 دی 92 ژاوی
۲۰۱۲ جزئیات کامل از مراسم توپ طلا 2013 دوشنبه 23 دی 92 لیونل مسی جزئیات کامل از مراسم توپ طلا 2013 دوشنبه 23 دی 92 کریستیانو رونالدو جزئیات کامل از مراسم توپ طلا 2013 دوشنبه 23 دی 92 آندرس اینیستا

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 347
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 57
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 220
  • بازدید ماه : 189
  • بازدید سال : 1,953
  • بازدید کلی : 300,115