loading...
گوگولیها|مجله تفریحی خبری
Mr.abolfazl nazori بازدید : 375 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

http://up.gogoliha.ir/up/gogoliha/Pictures/delshekaste_1.jpg

 

چ دلیلی داره باشی، وقتی ک تورو نمیخوام!

بی تو اصلا نمیمیرم، اینو فهمیدی تو حرفام!

بی تو خیلی راحتم من، غم تو چشمام نمیشینه!

بودنت برام مهم نیس، همه حرف من همینه!

به تو احساسی ندارم، جا تو قلب من نداری!

پس برو وا3 همیشه، بهتره تنهام بذاری...

*ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ* گوگولیها *ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*

خدا میخای بدونی چی کشیدم / عوض کن با خودم ی روز جاتو

ب هرکی دل سپردم آخرش رفت / بیا ببینو بشناس آدماتو

نمیشه با صداقت زندگی کرد / نمیشه وقتی قلبا جنس پوله

تو دنیای ک لبخند و محبت ی کار غیر قابل قبوله...!

*ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ* گوگولیها *ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*

عاشق هرکی شدم فک میکردم تنهاس،

فک میکردم خوبه، فک میکردم با ماس

کی از آدم عشق خواس، کی از آدم دل خواس

عاشق هرکی شدم "شارژ ایرانسل" خواس...

*ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ* گوگولیها *ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*

از اون روزی ک فهمیدی بهت وابسته ام رفتی

میون راه ولم کردی، تا دیدی خسته ام رفتی

تو رو وقتی گمت کردم ک لو دادم غرورم را

خودم بستم با بی فکری همه راه عبورم رو

نمیدونم چرا هرکی میفهمه عاشقم میره

چرا قلب پرم از این شکستنها نمیمیره...؟!

*ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ* گوگولیها *ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*

سلامی کن...!

ب خداحافظیت قسم دلم برایت تنگ شده است...

*ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ* گوگولیها *ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*

از مرگ نترسید، از این بترسید ک وقتی زنده اید چیزی درون شما بمیرد

مثل "دوست داشتن"...

*ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ* گوگولیها *ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*

گوش کن با توام... !

بهشت همینجاست !

آنجا ک لبانت روی لبانم طعم گناه میگیرد !

*ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ* گوگولیها *ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*

پیش بی درد دمی صحبت از درد مکن

شاخ سبز دلت را ب خطا زرد مکن

مرد اگر نیست در آن شهر ولی کوه که هست

تکیه بر کوه کن و تکیه ب نامرد مکن

*ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ* گوگولیها *ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*

فقط چند قدم مانده بود برسم به "تو" اگر این خواب لعنتی دیشب ادامه داشت...

*ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ* گوگولیها *ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*

اے مردم عاشق نشوید!

من به اندازه ے  تمامتان برایش عاشقے  کردم، نماند...

*ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ* گوگولیها *ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*

آرزویم با تو بودن است، ن ب بهانه ی پا گذاشتن روی آرزوی تو

آرزویم این است ک بخواهی و بمانی ن بمانی ب خواهشم...

*ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ* گوگولیها *ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*

دکتر علی شریعتی:

عشق انسان را داغ میکند و دوست داشتن انسان را پخته...

هر داغی روزی سرد میشود ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمیشود...

(دوست دارم)

*ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ* گوگولیها *ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*

آدمی در آغوش خدا غمی نداشت، پیش خدا حسرت هیچ بیش و کمی نداشت

دل از خدا برید و در زمین نشست، صد بار عاشق شد و دلش شکست

به هر طرف نگه کرد راهش بسته بود، یادش آمد یک روز دل خدا را شکسته بود

*ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ* گوگولیها *ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*

دیوار ها تبدیل ب گل میشوند، چمنها سبزتر خواهند شد...

از هر طرف میروم ب تو میرسم

آیا کوچه های افکارم را تکراری میروم؟

اما نه، تمام کوچه های افکارم منتهی ب توست...

*ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ* گوگولیها *ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*

مینویسم دفتری با اشک و آه / در شبی تاریکو غمگینو سیاه

مینویسم خاطرات از روی درد / تا بدانی دوریت با من چ کرد...

*ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ* گوگولیها *ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*

آب و هوای دلم آنقدر بارانیست که رخت های دلتنگی ام را جایی برای خشک شدن نیست.

این گونه است ک دلم همیشه برایت تنگ است...

*ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ* گوگولیها *ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*

ب پایان رسیده ام، اما نقطه نمیگذارم...

یک ویرگول میگذارم "،"

این هم امیدیست، ساید ک برگردی...

*ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ* گوگولیها *ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*

کاش دنیا یک بار هم ک شده بازیش را ب ما میباخت،

مگر چ لذتی دارد، این برد های تکراری برایش...!؟

*ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ* گوگولیها *ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*

دیوانگی میخواهد...

وقتی نمیدانم کجای خوابهایم دوستت دارم هایت را با بوسه ای نثارم کردی

ک در تمام بیداری ام خراب توام...!؟

*ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ* گوگولیها *ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*

 پرسید ک چرا دیر کرده است؟ نکند دل دیگری او را اسیر کرده است؟!

خندیدمو گفتم: او فقط اسیر من است، تنها چند دقیقه ای دیر کرده است...

گفتم: امروز هوا سرد بوده، شاید موعد قرار تغییر کرده است!!

خندید ب سادگی ام و گفت: احساس پاک تو را زنجیر کرده است!

گفتم: از عشق من چنین سخن مگوی :-/

گفت: هه خوابی، سالهاست ک دیر کرده است...

در آینه ب خود نگاه میکنم... آه، عشق تو عجب مرا پیر کرده است!!

راست گفت آینه ک منتظر نباش او برای همیشه دیییییر کرده است...

*ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ* گوگولیها *ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*

آمدی دستانت را روی قلبم بگذار تا بفهمی این دل با دیدن تو نمیتپد،

میلرزد...!

*ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ* گوگولیها *ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*

کل دنیا را هم ک داشته باشی، باز هم دلت میخواهد بعضی وقتا...

فقط بعضی وقتا برای یک لحظه هم ک شده همه ی دنیای یک نفر باشی...!

*ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ* گوگولیها *ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*

همه چیز با تو شروع شد، اما هیچ چیز بدون تو تمام نمیشود!

حتی همین دلتنگی های من...

*ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ* گوگولیها *ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*

 

تهیه و گردآوری : گوگولیها

به پاس حرمت قلم نویسنده کپی بدون ذکر منبع ممنوع میباشد

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 347
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 57
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 1,821
  • بازدید کلی : 299,983