loading...
گوگولیها|مجله تفریحی خبری
Mr.abolfazl nazori بازدید : 109 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

http://up.gogoliha.ir/up/gogoliha/love_2.jpg

 

سرمایه ام دوسکه محبت است یکی مال تو... ودیگری صدقه به نیت شادی تو... 

----------------------------------------

نبودنت عامل اصلی سرطان

و برای سلامتی زیان آور است !

----------------------------------------

اینقدر تو زندون قلبت شلوغ میکنم ، اینقدر زندونی ها رو اذیت میکنم که منو بفرستی تو انفرادی قلبت !

----------------------------------------

همه جا هستی

در نوشته هایم

در خیالم

در دنیایم

تنها جایی که باید باشی و ندارمت ، کنارم است . . .

----------------------------------------

با تو غزل ستاره ها نورانیست

دل در نگاه تو زندانیست

نگذر ز بهار باغ احساس چون بی تو

تمام لحظه ها بارانیست

----------------------------------------

یک مرد چه میخواهد ؟

دستی که بگیرد در دست

چتری که بگیرد بر دوش

یک همقدم عاشق

با او بشود مدهوش !

----------------------------------------

عشق یعنی:

وقتی نیستش به یادشی و می خوای باهاش باشی

وقتی باهاشی همش می خوای نگاش کنی

وقتی نگاش میکنی دوست داری از ته قلب شاد باشه

و وقتی داری نگاش میکنی و میفهمی از ته قلب خوشحاله عاشق تر شی . . .

----------------------------------------

بی تو میشه زنده بود

اما

نمیشه زندگی کرد

----------------------------------------
برای من که کبوتری ام عاشق و سرگردان؛
بیا و بام شو
اصلا بیا و دام شو…

----------------------------------------

افــکار عاشقـانه ام را ، جمـع که می کنـم …
دسته گلی می شود ، شبیه تو ، برای تو …
----------------------------------------

نه روز ، نه شب

تنها شمارش نفس های ” تــــــو ” ، عمر من است . . .

----------------------------------------

دلم را

می برم تا ز تو دورش سازم

ز تو، ای جلوه ی امید محال

می برم زنده بگورش سازم

تا از این پس نکند یاد وصال

----------------------------------------

خانه های جدول زندگیم را دستان مهربانت یک به یک پر کرد

و رمز جدول چنین بود:

دوستم بدار

----------------------------------------

کی به اندازه من دوستت داره

بی تو یک لحظه ای آروم نداره

بی تو که خواب توی چشماش نمیاد

اسمی جز اسم تو یادش نمیاد

----------------------------------------

برای لب هایت لبی دارم

برای چشمهایت چشمی

برای دستهایت دستی

اما برای دلت ، دلی دارم که خانه ات می شود ، برای همیشه . . .

----------------------------------------
همین که هستی . . . همین که در سرای دلم راه میروی . . .

همین که گاهی پناه واژه هایم میشوی . . .

کافیست برای یک عمر آرامش . . .
----------------------------------------

نشسته ایم داریم نقطه بازی میکنیم

خودم و دلم را میگویم

زبان نفهم نمیفهمد قواعد بازی را

تمام خانه ها را با اسم تو پر میکند !

----------------------------------------
شهیدت می کنم

تا نام کوچه دلم شوی

----------------------------------------

دوست داشتن زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل و نشانه نمی خواهد

دوست داشتن دل می خواهد و یک من و تو

----------------------------------------

ﺣﺎﻝ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ

ﺩﻣــــﻮﮐﺮﺍﺳﯽ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻦ

ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﻝ “ﻣــــــﻦ ” ﺑﺎﺷﺪ . . .

----------------------------------------
عشق یعنی حسرتی در یک نگاه

عشق یعنی غربتی بی انتها

عشق یعنی فرصت اما کوتاه

عشق یعنی مرگ اما بی صدا
----------------------------------------

به جزء حضور

” تو “

هیچ چیز این جهـــان بـی کرانه را جدی نگرفتم…..

حتــی ” عشـق ” را !!!

----------------------------------------

تمام شهر تویی

وقتی دست‌هایت را در دست می‌گیرم‌

وانگشتانت ، خیابان‌های درازی می‌شوند برای قدم زدن . . .

----------------------------------------

در دنیا دو نابینا هست

یکی تـو ، که عاشق شدنم را نمی بینی

یکی من ، که به جز تو کسی را نمی بینم . . .

----------------------------------------
دریای شورانگیز چشمانت چه زیباست

آنجا که باید دل یه دریا زد

همین جاست !

----------------------------------------

دوری “دورت نمیکند”

وقتی در امن ترین جای اندیشه ام نشسته ای . . .

----------------------------------------

تو عشقی نه یه عادت

که از دل میره راحت

تو محکم کردی جاتو تو قلبم تا قیامت
----------------------------------------

خوشبختی داشتن کسی است

که بیشتر از خودش ، تـو را بخواهد

و بیشتر از تو هیچ نخواهد

و تو برایش تمام زندگی باشی . . .

----------------------------------------

گلم باشی

خار میشمو میرم تو دست هرکی بخواد بهت دست بزنه !

----------------------------------------
دست من کوتاه

از دیدار توست

قلب من اما همیشه یاد توست

----------------------------------------

خط عابر پیاده ندارد

دست مرا بگیر و از آن رد کن

قرار دیدار ما

هر نیمه شب

خیالت که نمی گذارد بخوابم
----------------------------------------
دلم یه رمان میخواد . . .
 
اولش من و تو باشیم . . .
 
آخرش ما . . .
----------------------------------------

قایقت می شوم بادبانم باش ، بگذار هرچه حرف پشت مان می زنند مردم

باد هوا شود دورترمان کند . . .

باتشکر از لایف اس ام اس

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 347
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 57
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 216
  • بازدید ماه : 185
  • بازدید سال : 1,949
  • بازدید کلی : 300,111