loading...
گوگولیها|مجله تفریحی خبری
Mr.abolfazl nazori بازدید : 120 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

ar4 15232 فنون زیبایی خانم ها

 

 

مهمترین و حساس ترین عضو بدن که در عین حال نقش مهمی در زیبایی ایفا می کند, پوست است. بهتر است بگوییم پایه زیبایی صورت داشتن پوستی زیبا , سالم و نرم است.

 

به چند نکته مهم برای داشتن پوستی سالم توجه کنید:

۱ – تغذیه مناسب اثر بسیار مطلوبی روی پوست صورت دارد. میوه و سبزیجات تازه( بخصوص سبزیجاتی که رنگی هستند مانند هویچ, گوجه فرنگی و کرفس) را حتما در رژیم غذایی خود جای دهید.

 

۲ – از خوردن سرخ کردنی ها و سسهای چرب خودداری کنید.

این را بدانید که اولین اصل برای داشتن پوست زیبا و شاداب , درونی سالم است.

 

۳ – یکی از مهمترین مراقبت های پوست ،تمیز نگاه داشتن آن است. گرد و غبار , آلودگی هوا, کم بودن رطوبت هوا از جمله عواملی هستند که باعث پیری زود رس می شوند.

 

اما در ابتدا به چگونگی تمیز کردن پوست صورت می پردازیم:

بهترین روش برای از بین بردن آلودگی پوست, پاک کننده های مناسب است هرگز از صابون عادی برای شستشو صورت استفاده نکنید زیرا باعث خشکی و شکستگی آن می شود.

هرگز با آرایش نخوابید, زیرا بهترین زمان برای تغذیه و تنفس پوست ،شب هاست. بنابر این قبل از خواب صورت خود را تمیز کنید و سپس کرم شب و دور چشم را استفاده کنید.

 

برای تمیز کردن صورت به این نکات توجه کنید:

۱ – ابتدا صورت خود را با شیر پاک کن تمیز نموده سپس با آب فراوان ۱۰ تا ۱۵ بار شستشو دهید.

 

۲ – بدون اینکه پوست را خشک کنید بعد از ۵ دقیقه کرم شب را به صورت مالیده و کرم دور چشم را زیر چشم از استخوان بالای گونه به طرف داخل با نوک انگشتان با حرکاتی آرام بمالید.

 

هرگز دور چشم را ماساژ ندهید زیرا پوست این ناحیه بسیار حساس است , سعی کنید همیشه دور چشم را مرطوب نگه دارید.

 

شلوار های جین کشی زیبا هستند اما هرکسی در آن احساس راحتی نمی‌کند. در عوض شلوارهای جین راسته، شبیه شلوارهای کش هستند اما پاچه آنها تنگ و چسب نیست. این نوع شلوارهای جین راسته شما را قد بلندتر و باریک تر نشان می‌دهند.

 

اگر می‌خواهید یک کیف را در چند فصل استفاده کنید، به پیشنهاد ما توجه کنید. یک کیف کلاسیک با ظاهری شبیه خورجین شتر. حتما به سایز آن توجه کنید که زیاد بزرگ یا کوچک نباشد . به راحتی می‌توانید آن را با انواع جین‌ها یا کت و شلوار ست کنید.

 

استفاده از طلا و نقره با هم به نظر موجه می‌رسند، اما هیچ وقت گوشواره‌های طلا با نگین قرمز را به همراه ساعت طلای زرد و گردنبند طلا سفید نیاندازید.

 

در این صورت انگار یادتان رفته که چه نوع جواهراتی را با هم به کار برده‌اید و به نظر می‌رسد که فقط خواسته‌اید جواهراتی را که دارید به نمایش بگذارید بدون این‌که هیچ‌گونه هماهنگی داشته باشد.

 

اگر موهای سفیدتان رشد زیادی دارند و دایم باید آن را رنگ کنید از رنگ موهای تیوپی استفاده کنید.این تیوپ‌های رنگ درد سر وکثیفی مخلوط کردن اکسیدان و رنگ را ندارند چون هر دو با هم از تیوپ خارج می‌شوند.

 

آیا می‌خواهید هرچه سریعتر از شر چین و چروک‌هایتان خلاص شوید؟ می‌توانید نوارهای کاغذی مخصوص را از داروخانه تهیه کنید( البته اگر این چسب‌ها در داروخانه‌های ایران هم موجود باشد) و شب‌ها قبل از خواب آن را روی خط‌های پیشانی و یا چروک‌های دور چشم بچسبانید و صبح آنها را کنده و در همان نقاط کرم ضد چروک بمالید.

 

اگر پوستی خشک دارید به جای استفاده از پنکیک یا رژگونه‌های پودری از کرم پودر یا رژگونه‌های کرمی استفاده کنید.

 

سایه‌ای را انتخاب کنید که از رنگ طبیعی گونه‌هایتان روشن‌تر باشد چون چهره شما را شاداب و زنده‌تر نشان می‌دهد. با انگشت اشاره رژگونه کرمی را روی گونه با ضربات کوچک پخش کنید.

 

اگر به حفاظت از چشمتان در مقابل اشعه ماوراء بنفش توجه نمی‌کنید منتظر افزایش خطر بیماری‌های چشم‌تان باشید.

 

بنابراین به دنبال عینک‌های آفتابی باشید که حداقل ۹۹ درصد اشعه‌های ura و urb را برگردانند.

 

پیراهن‌های نخی مخصوصا برای تابستان بسیار مناسب و زیبا هستند اما مراقب طرح روی آن باشید. گل‌های روشن باید کوچک باشند و گل‌های تیره درشت. می‌توانید آن را با یک ژاکت خشک و شق ورق یا یک کمربند سفت و پهن بپوشید.

 

منبع : روم ایران

 

 

Mr.abolfazl nazori بازدید : 81 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

معرفی ورزش های مناسب برای کاهش وزن

 

معرفی ورزش های مناسب برای کاهش وزن

 

شکل و اندازۀ کمر اغلب نقش مهمی در جذاب به نظر رسیدن، بازی می‌کند. برای به دست آوردن کمری کاملاً متمایز و خوش فرم، حرکاتی ارائه می‌شوند که در این حرکات تأثیرگذار، دست نقشی اساسی دارد!

 

تمرین‌‌هایی برای لاغری کمر ( چون کمر علت اصلی چاق دیده شدن میباشد )

شکل و اندازۀ کمر اغلب نقش مهمی در جذاب به نظر رسیدن، بازی می‌کند. برای به دست آوردن کمری کاملاً متمایز و خوش فرم، حرکاتی ارائه می‌شوند که در این حرکات تأثیرگذار، دست نقشی اساسی دارد!

 

در شروع برنامه، طی 2 ماه اول، هر 2 روز یک بار تمرینات را انجام دهید. از آن به بعد، تعداد دفعات را به 2 بار در هفته کاهش دهید.

 

فرم دادن کمر : تمرین شماره 1

بایستید، پاها را به اندازۀ عرض شانه باز کنید، دست‌ها را در راستای بدن قرار دهید: بالاتنه تان را به راست خم کنید، دست را تا حد ممکن روی پا سر بدهید. 

در این حرکت به هیچ وجه جلو خم نشوید و بر روی کمرتان تمرکز کنید.

برای هر طرف یک سری 10 تایی، این تمرین را انجام دهید.

معرفی ورزش های مناسب برای کاهش وزن 

فرم دادن کمر : تمرین شماره 2

بازهم بایستید، پاها باز و زانوها را اندکی خم کنید. ژست بوکسورها را بگیرید: یعنی آرنج‌ها را خم و مشت‌‌ها زیر چانه باشند.

ماهیچه‌‌های شکم را منقبض کنید و بالاتنه تان را به راست و سپس به چپ بچرخانید.

برای هر طرف 15 بار این حرکت را تکرار کنید.

 معرفی ورزش های مناسب برای کاهش وزن

فرم دادن کمر : تمرین شماره 3

حالا روی یک صندلی بنشینید، کتابی در هر دست بگیرید. بازوها را تا شانه بالا بیاورید و بالاتنه تان را تا حد ممکن در راستای بازوها به راست بچرخانید.

برای هر طرف 10 بار این تمرین را انجام دهید.

معرفی ورزش های مناسب برای کاهش وزن

پیشنهاد ویژۀ ما برای شما 

برای دست یافتن به نتایج بهتری از این تمرینات، در تابستان از دریا و یا استخر برای انجام این حرکات بهره ببرید، دقیقاً به شیوۀ ژیمناستیک در آب!

 

با تشکر از وبسایت سیمرغ

 

Mr.abolfazl nazori بازدید : 83 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

عوارض خطرناک قرص های ضد بارداری

 

عوارض خطرناک قرص های ضد بارداری

 

پژوهشگران در یک تحقیق جدید دریافته‌اند که زنانی که “قرص‌های ضد بارداری” به مدت بیش از ۳ سال استفاده کرده‌اند ۲ برابر بیشتر احتمال دارد که بیماری چشمی گلوکوم دچار شوند.

گفتنی است: بیماری گلوکوم یا آب سیاه، به دلیل مسدود شدن لوله‌های تخلیه کننده مایعات در چشم ایجاد می شود زیرا عدم تخلیه مایعات منجر به بالا رفتن فشار در چشم می‌شود.

بررسی ها نشان می‌دهند؛ این بیماری به تدریج باعث کاهش قدرت بینایی و در صورت عدم درمان کوری در فرد می‌شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهند؛ تحقیقات هنوز بر روی پیدا کردن علت اصلی مصرف قرص‌های ضد بارداری و ایجاد بیماری گلوکوم در زنان ادامه دارد.

دانشمندان در حال حاضر درخواست کرده‌اند که زنانی که قرص‌های بارداری به مدت زیاد استفاده کرده‌اند مورد غربالگری تست بیماری گلوکوم برای مقابله با بیماری و پیشگیری از آن قرار بگیرند.

دانشمندان این نتایج را در بازه‌ی زمانی سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ از روی حدود ۳٫۴۰۶ داوطلب زن در رده سنی ۴۰ سال به بالا بدست آورده‌اند.

مطالعات قبلی نشان داده است؛ که هورمون‌ استروژن نقش مهمی در ایجاد بیماری گلوکو ایجاد می‌کند.

 

باتشکر از وبسایت تاپ ناز

 

Mr.abolfazl nazori بازدید : 101 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)
برنزه کردن زنان و عوارض آن +عکس

برنزه كردن چگونه مد شد؟

در گذشته رنگ پوست افراد، طبقه ی اجتماعي آنها را تعيين مي ‌كرد. سفيد پوست‌ها متعلق به طبقه ی بالاي اجتماع و سياه‌ پوست‌ها و رنگين‌ پوست‌ها جزء طبقه ی پايين و كارگر بودند. در يونان باستان و روم، زن‌ها براي اينكه سفيدتر و رنگ پريده‌تر به نظر برسند، صورتشان را با سرب رنگ مي ‌كردند، تا جايي كه حتي به اين خاطر مسموم مي ‌شدند!

در اواسط قرن دهم ميلادي هم از آرسنيك براي سفيد كردن صورت استفاده مي ‌شد كه آن هم نتايج مرگباري به دنبال داشت! در بريتانيا ملكه اليزابت و بانوان اشرافي از خانه خارج نمي‌ شدند تا چهره رنگ پريده ی خود را حفظ كنند! ولي اين وضعيت مدتي بعد عوض شد.

سال 1930 مدهاي جديد به تدريج جاي خود را بين خانم‌ها باز كرد. خانم كوكوكانل (از طراحان مد) در حين سفر از پاريس به كن براي شركت در يك فستيوال مد، به ‌طور تصادفي زير آفتاب برنزه شد و به زودي همه جاي دنيا، طرفداران مد دنبال اين بودند كه برنزه شوند.

سال 1970 گروه‌هاي مختلف از هر رده ی سني، خودشان را زير آفتاب كباب مي ‌كردند، بدون اينكه بدانندبرنزه شدن مي ‌تواند زمينه ‌ساز ابتلا به سرطان در 10 تا 20 سال بعدي عمرشان باشد.

سال 2005 ميزان سرطان پوست شديدا در حال افزايش است، ولي طرفداران خورشيد همچنان به برنزه كردن خود مشغول‌اند! لايه ی اوزن در سرتاسر كره ی زمين نازك ‌تر شده است و حفره‌هاي موجود در آن، كه تهديدي براي پوست به شمار مي ‌روند، همچنان در حال افزايش هستند.
هر كسی مختار است که با دانستن عواقب هر كاري، آن را انجام دهد، اما افرادي كه علاقه ‌مند به برنزه كردن هستند، باید بدانند كه در سال‌هاي آينده، حتي اگر به سرطان پوست دچار نشوند، نسبت به هم‌سن و سال هایشان پوست پيرتر و شكسته ‌تري خواهند داشت.
 
برنزه نكنيد

كساني كه شيفته ی برنزه شدن هستند، مثل سيگاري‌ها، هرچه از مضرات اشعه ی ماوراي بنفش بشنوند و بخوانند، باور نمي ‌كنند يا اگر هم باورشان شود، آن روز را دورتر از آن مي ‌بينند كه بخواهند از ترسش پا روي دلشان بگذارند و قيد تيره كردن پوستشان را بزنند.

اما پزشكان راجع به عوارض اشعه ی ماوراي بنفش خورشيد، با اطمينان‌تر از مضرات سيگار كشيدن حرف مي ‌زنند.یک متخصص پوست و مو بهترین و کم‌خطرترین روش برنزه شدن را مصرف کرم‌ها و اسپری‌های رنگ دانست که به صورت موقتی پوست را به رنگ دلخواه درمی‌آورد.

دکتر خلیل صداقت‌پیشه گفت: استفاده از سولاریوم و آفتاب به ترتیب میزان خطر، از روش‌های برنزه شدن است ولی استفاده از رنگ‌های موقتی آسیب‌های پوستی کمتری به همراه دارد.

وی ادامه داد: نور آفتاب، کلاژن‌های پوست را می‌سوزاند و باعث پیری زودرس پوست می‌شود. همچنین افزایش تیرگی پوست و به وجود آمدن لک‌ها در پوست به دنبال فعال شدن رنگدانه‌های پوست اتفاق می‌افتد و در افرادی که پوست اندام‌ خود را در معرض آفتاب قرار می‌دهند شایعتر است.

صداقت‌پیشه نور شدید آفتاب را در ساخت و سازهای پوستی موثر دانست و گفت: اشعه‌های مضر این نور به کروموزوم‌های سلول‌های پوستی آسیب وارد می‌کند و بر تقسیمات ژنتیکی تاثیر می‌گذارد و احتمال ابتلا به سرطان پوست را افزایش می دهد.

ی افزود: راه حفظ پوست بدن از این خطرات، پوشاندن در مقابل آفتاب و دور نگه داشتن از اشعه‌های مضر (UV) است؛ در صورتی که حجم پوستی که در معرض آفتاب است بیشتر شود، احتمال بروز این خطرات نیز بیشتر می‌شود.

وی در رابطه با استفاده از سولاریوم برای برنزه شدن پوست گفت: سولاریوم تمام نورهای مضر اشعه ماورای بنفش را فیلتر نمی‌کند و می‌تواند تمام آثار منفی نور آفتاب را به دنبال داشته باشد اما کمتر است.

این متخصص در این رابطه افزود: طول موج و شدت اشعه‌ها در سولاریوم قابل کنترل است، مدت آن نیز محدود است و قابلیت اندازه‌گیری دارد. بنابراین آسیب‌ کمتری نسبت به نورآفتاب وارد می‌کند.

صداقت‌ پیشه خاطرنشان کرد: سولاریوم و نور آفتاب هر دو برای سلامتی پوست و لایه محافظتی بدن مضر است و اگر کسی اصرار به تیرگی و برنزه شدن پوست خود دارد می‌تواند از کرم‌ها و داروهای برنزی استفاده کند اما در آن صورت نیز از حساسیت‌های پوستی نباید غافل شد.

 منبع اذر فان

 

Mr.abolfazl nazori بازدید : 118 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

 

 

www.moti.ir

اگر چشم مدخل روح باشد، آنوقت میتوان گفت که لب هم راهرو ذهن اسـت. مــا افکار خود را با یک لبخند انتقال می دهیم، عشق را در کلمـات می گنجانیم و علایق خود را با بوسه ابراز می نماییم. در یک بوسه مطالب عمیقی وجود دارد که بیان آن ها فرای لغات و کلمات است.


نـویسنده کتاب "عشق و رابـطه جنسی"، دکتــر جان فری مـعتقد است: "بوسیدن هنر است و نشان دهنده یک نوع بیان فردی و کاملاً شخصی از عشق و محبت می باشد."


بوسه زمانی ایجاد می شود که زوجین برای اولین بار به هم نزدیک می شوند، پس کاملاً طبیعی است که دو طرف کمی مضطرب شده و عصبی شوند.


از یک منبع با نویسنده بی نام"کتاب بوسه ها" اینطور برداشت می شود که: "بوسه یک عمل کاملاً دو طرفه بوده؛ تا ندهید نمی توانید بگیرید و بالعکس."


در یک کتاب دیگر هم اینطور نوشته شده که زمانیکه احساس میکنید تمایل دارید تا همسرتان را ببوسید این کار را انجام دهید، لازم نیست حتماً صبر کنید تا او را بهتر بشناسید، او را ببوسید و به مرور زمان می توانید او را بهتر بشناسید. یکی از مواردی که زیبایی بوسه را چند برابر می کند این است که در همه ی زبان ها و مذاهب قابل درک می باشد.


پروفسور وان بیرنت رئیس بخش مردم شناسی دانشگاه تکزاز اظهار می دارد که: "اولین بوسه عاشقانه برمی گردد به 1500 سال قبل از میلاد مسیح در هند. پیش از این زمان هیچ مدرک دیگری دال بر وجود بوسه های عاشقانه وجود نداشت. کلیه این نتایج از روی لوح های گلی، نقاشی روی دیواره های غارها و یا نوشته های روی پوست حیوانات بدست آمده است.


بیرنت معتقد است که تماس نزدیک و فشار بینی ها به یکدیگر از همان 1500 سال قبل از میلاد مسیح مرسوم بوده است.


اما بوسه ای که امروزه به این شکل رواج پیدا کرده، برای اولین بار در میان رومی ها شهرت پیدا کرد. رومی ها در هنگام سلام کردن یکدیگر را می بوسیدند، انگشتر و حلقه ای که بر دست رهبران قومشان بوده را می بوسیدند و مجسمه های خدایان خود را نیز می بوسیدند و با این کار مطیع بودن و حس احترام خود را به طرف مقابل انتقال می دادند.


رومی ها به سرعت متوجه شدند که بوسه در شرایط مختلف می تواند معانی متفاوتی را در بر داشته باشد، به همین دلیل برای انواع بوسه ها، نام های مختلفی انتخاب کردند. به عنوان مثال اسکیولیم: بوسه از روی دوستی، باسیولیم: بوسه از روی احساس عشق و محبت،  و سویولیم: بوسه عمیق که این روزها به French Kiss مشهور شده است.


از آن به بعد بود که ادیان مختلف شروع به تحریم بوسه نموده و آنرا به عنوان یک گناه نابخشودنی اعلام کردند، اما به هر حال قدرت بوسه بیشتر بود و همچنان به قوت خود باقی مانده است.


اگر بخواهیم این پدیده را از نظر علمی ریشه یابی کنیم، می توانیم بگوییم که بوسیدن به طور طبیعی باعث می شود تا ذهن آکسی توسین بیشتری ترشح کند، این هورمون سبب می شود در هنگام بوسیدن احساس خوبی به ما دست بدهد و دانشمندان معتقدند که ماهیت وجودی انسان به گونه ای است که در صورت تجربه یک بوسه منتظر بوسه ی بعدی خواهد بود. زمانیکه در وضعیت بوسیدن قرار می گیرد، غدد موجود در داخل دهان و جداره لب ها ماده شیمیایی را ترشح می کنند که همین ماده سبب ایجاد تمایل فرد به ادامه بوسیدن می شود.

در تحقیقی که در سال 1997 در دانشگاه پرینستون انجام شد، محققان به این نتیجه دست پیدا کردند که مغز انسان دارای سلول های عصبی است که فرد را قادر می سازد تا در تاریکی لب های معشوقه اش را پیدا کند. تعجبی وجود ندارد که چرا بسیاری از زوج ها از بوسیدن یکدیگر در مکان های تاریک و کم نور لذب بیشتری می برند.


پزشکان و روانپزشکان آلمانی در پی پژوهش های گسترده خود در این باره به این نتیجه رسیده اند که افرادی که هر روز صبح قبل از ترک کردن خانه، همسر خود را میبوسند کمتر دچار بیماری می شوند.


همچنین افرادی که پس از بوسیدن خانه را ترک می کنند، کمتر احتمال وقوع تصادف دارند، 20 تا 30 درصد درآمد بیشتری نسبت به سایرین دارند و به طور متوسط 5 سال بیش از هم سن و سال های خود عمر می کنند. دکتر آرتور سازبو یکی از افرادی که در در این تحقیقات نقش فعالی داشته معتقد است یکی از دلایل اصلی موفقیت تعداد بسیار زیادی از افراد این است که روز خود را با یک نگرش مثبت و دلچسب شروع میکنند و چه چیز می تواند مانند یک بوسه در انسان یک نگرش مثبت ایجاد کند.


بنابراین اگر شما می خواهید خوشحال، سلامت، و موفق، بوده و عمر طولانی داشته باشید، باید کسی را که دوستش می دارید هر روز صبح، پیش از اینکه خانه را به قصد محل کار خود ترک کنید، ببوسید.

سایر مزایا


محافظت از دندان ها و جلوگیری از پوسیدگی
دکتر پیتر گوردن رئیس اتحادیه دندانپزشکان انگستان اظهار می دارد: "پس از غذا خوردن، دهان پر از مواد شیرین شده و بزاق دهان حالت اسیدی پیدا می کند، این امر باعث بوجود آمدن پلاک بر روی دندان ها می شود. بوسیدن یک فرایند پاک کننده طبیعی است که به حفظ سلامت دندان ها کمک می کند، جریان بزاق دهان را افزایش بخشیده، و درصد ایجاد پلاک بر روی دندان ها را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد." من خودم این سوال ر از دندانپزشکم پرسیدم، او در ابتدا قدری خجالت کشید، اما نهایتاً صحت گفته های مرا تایید کرد.

از بین بردن استرس

یک بوسه عاشقانه، بهترین روش برای ریلکس شدن و از بین بردن استرس محسوب می شود. مایکل کی مکناب، مشاور روانی معتقد است: "زمانیکه لب ها در حالت بوسیدن قرار می گیرند، تقریباً دهان حالت لبخند زدن را به خود می گیرد، و از آنجایی که احساسات و حرکات بدنی انسان با هم ارتباط نزدیکی دارند، تقریباً غیر ممکن است که یک نفر هم لبخند بزند و هم استرس داشته باشد. در عین حال باید به این نکته هم توجه داشت که تنفس در زمان بوسیدن عمیق تر می شود، عضلات چشم شل شده و در راحت ترین حالت خود قرار می گیرند. این امر بهترین تکنیک برای قطع ارتباط با دنیای پر هیاهوی بیرونی و ریلکس شدن است.

کاهش وزن

چه مدت می توانید این کار را انجام دهید؟ برای اینکه تنها نیم کیلو وزن کم کنید باید 3000 کالری بسوزانید، یعنی چیزی در حدود 30000دقیقه یا همان 500 ساعت. یک بوسه عمیق و طولانی به شدت متابولیسم بدن را افزایش می دهد و سبب می شود تا مواد قندی با سرعت بیشتری در بدن سوزانده شوند. میزان کالری مصرفی، به شدت بوسه بستگی دارد، اما به طور متوسط می توان گفت که در هر 10 دقیقه 10 کالری مصرف می شود.

تاخیر در فرایند پیری
این مورد یکی از مهم ترین مزایای بوسیدن به شمار می رود. بوسیدن به شما کمک میکند تا قدرت ماهیچه های فک و چانه همچنان حفظ شود، به همین دلیل میزان ایجاد چین و چروک در آنها پایین کاهش پیدا می کند.

ایجاد و افزایش تناسب اندام

خوب بهانه ای خوبی برای ورزش نکردن دستتان دادیم! در حین بوسیدن، قلب تند تر می تپد و ضربان آن افزایش پیدا می کند، در این زمان آدرنالین بیشتری آزاد شده و خون با سرعت بیشتری به تمام نقاط بدن پمپاژ می شود. می توان اظهار داشت که بوسیدن از جمله بهترین تمرین های قلبی – عروقی است.

تکلیفتان را با طرف مقابل روشن می کند

در حین بوسیدن می توانید نیازهای جنسی همسرتان را ارزیابی کنید و ببینید تمایلی به ادامه ارتباط دارد یا خیر. روانشناسان معتقدند که اولین بوسه این امکان را برای شما فراهم می آورد که ببینید آیا با طرف مقابل همخوانی دارید یا نه. به نظر می رسد که "بو" تاثیر به یاد ماندنی در ضمیرناخودآگاه انسان ها بر جای می گذارد، بنابراین با تجربه اولین بوسه می توانید تشخیص دهید که فریون شما با شخص مقابل هماهنگی دارد یا خیر و اگر اینچنین نبود در همان آغاز می توانید ارتباط خود را با او خاتمه بخشید.

افزایش اعتماد به نفس

البته اول مطمئن شوید که دندان هایتان ارتودنسی ندارند چون امکان آسیب رسیدن به دندان های خودتان و دهان طرف مقابل وجود دارد. به هر حال یک بوسه عاشقانه می تواند حس خوبی را در شما ایجاد کند. به صورت تئوری می توان این موضوع را اینچنین توضیح داد که در زمان بوسیدن، خوشحال هستید، و وقتی هم که خوشحال باشید احساس خوبی نسبت به خودتان پیدا خواهید کرد و این امر سبب افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس شما می شود.

منبع: مردمان

Mr.abolfazl nazori بازدید : 122 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

 


زیاد اتفاق می افتد که وقتی جوش چرکی در هر نقطه از پوست ما دیده می شود بلافاصله با نوک انگشتان به جانش افتاده و سعی در بیرون کشیدن آن از زیر پوست می کنیم و می خواهیم بلافاصله آنرابترکانیم غافل از اینکه با این کار بیشترمنافذ زیر پوستی را تحریک کرده و راهی برای بیرون زدن جوشهای کنار و اطراف آن خواهیم کرد .

 

حال با یک جوش چرکی که برروی پوست ما نمایان می شود چه کنیم؟

میتوان گفت طبق نظر بسیاری از متخصصین پوست بهتر است روی یک جوش چه کاملا رسیده و چه در ابتدای کار یک چسب بزنید تا هم ازنفوذ میکروب که باعث تشدید جوشها خواهد شد جلوگیری کرده و هم راه  منافذ زیر پوستی اطراف آن که مستعد برای جوش زدن هستند را بسته و از منتشر شدن جوشهای بیشتر پیشگیری کنید.

 

چسب آن را هم می توانید خودتان از یک چسب زخم به شکل مربعی کوچک ببرید و هم به شکل  گرد از داروخانه ها تهیه کنید که روش دوم بهتر است.

 

با این کار نه تنها از دیدن جوش چرکی بر روی پوست خود و وسوسه شدن برای دستکاری آن منصرف خواهید شد بلکه از نظر ظاهرنیز شکل بهتری خواهد داشت.

 

چسب را تا زمان خوابیدن تورم و خشک شدن جوش از روی آن بر ندارید که گاهی با برداشتن آن به راحتی جوش خشک شده نیز با آن برداشته خواهد شد.

گردآوری: مجله اینترنتی زیگیل

منبع: سیمرغ

 

Mr.abolfazl nazori بازدید : 93 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

کرم‌های ضد آفتاب در هوای ابری لازم است ؟

کرم‌های ضد آفتاب در هوای ابری لازم است ؟

در هوای ابری استفاده از کرم ضد آفتاب ضروری است یا نه ؟

یک متخصص پوست و مو، استفاده از کرم‌های ضد آفتاب در روزهای ابری را همانند روزهای آفتابی برای محافظت بهینه از پوست ضروری دانست.

دکتر علی ابراهیمی با اشاره به اینکه همواره میزانی از اشعه ماوراء بنفش خورشید از ابر عبور می‌کند، اظهار داشت: به همین علت توصیه می‌شود در روزهای ابری و زمستانی نیز همانند روزهای آفتابی استفاده از کرم ضد آفتاب ادامه پیدا کند. وی با بیان اینکه می توان از سن یک سالگی به بعد برای کودکان از کرم ضد آفتاب استفاده کرد، خاطرنشان کرد: برای پوست کودکان در این زمینه کرم‌های ضد آفتاب مخصوصی وجود دارد که باید از آنها به جهت تفاوت پوست کودکان با افراد بزرگسال استفاده شود.

وی همچنین توصیه کرد: افراد دارای پوست‌های مختلف از جمله پوست چرب، خشک و آکنه دار نیز متناسب با ویژگی‌های پوست خود از کرم‌های مخصوص استفاده کنند.

ابراهیمی در ادامه میزان قدرت محافظت کرم ضد آفتاب از پوست را دو تا سه ساعت عنوان و اظهار داشت: چنانچه فرد از منزل به مکانی مسقف می رود باید کرم ضد آفتاب استفاده کرده و بعد از مراجعت از آن مکان نیز می‌تواند دوباره کرم ضد آفتاب را مصرف کند.

این متخصص پوست معتقد است: چنانچه کرم ضد آفتاب به طو پیوسته برای مدت طولانی روی پوست بماند برای پوست ایجاد مشکل نخواهد کرد.

  • تدوین : گروه سلامت کلیشه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 347
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 57
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 1,852
  • بازدید کلی : 300,014